درایور و سافت استارتر

نحوه کنترل ترمز نگهدارنده مکانیکی با درایو اینورتر

نحوه کنترل ترمز نگهدارنده مکانیکی با درایو اینورتر

تعدادی از درایوهای اینورتر در سایت ما با پارامترهای تنظیمی برای کنترل خروجی رله مناسب برای ترمز نگهدارنده نصب شده بر روی موتور اعمال شده در بالابر یا برنامه بار خارج از تعادل موجود است.

یک ترمز نگهدارنده کوچک معمولی AC عرضه شده حدود 800 میلی ثانیه طول می کشد تا کار کند. یک ترمز DC کوچک عرضه شده حدود 250 میلی ثانیه طول می کشد تا کار کند. بدون این ویژگی، یک درایو اینورتر فرکانس متغیر ممکن است در هنگام راه‌اندازی یا رها کردن بار در طول تأخیر 800 میلی‌ثانیه، جریان بیش‌ازحد داشته باشد.

برای اینکه درایو بتواند کنترل بار را در حین شتاب و کاهش سرعت و در حین انتقال به توقف حفظ کند، درایو اینورتر باید قبل از افزایش سرعت موتور هنگام راه اندازی و قبل از رسیدن به سرعت صفر هنگام توقف، ترمز را در نقطه ای به کار ببندد. این بدان معنی است که کنترل خروجی رله در سطوح مختلف و تاخیرهای زمانی برای اعمال و رها کردن ترمز ضروری است.

درایوهایی که این ویژگی را دارند پارکر SSD 650V، 690P و ABB ACS355 هستند. دستورالعمل‌های راه‌اندازی را می‌توان از دفترچه‌های راهنمای پیوست شده به ورودی‌های محصول در این سایت دانلود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *