پی ال سی و اچ ام آی

پاور ساپلای زیمنس

پاور ساپلای زیمنس

پاور ساپلای زیمنس

SITOP – منبع تغذیه

پاور ساپلای زیمنس SITOP به دلیل قابلیت اطمینان بالای خود، در سرتاسر جهان جا افتاده اند و می توانند حتی با شرایط بحرانی شبکه کنار بیایند. سری کاملی از منبع تغذیه زیمنس 24 ولتی و سایر ولتاژهای وجود دارند که خروجی را تنظیم می کند. انواع یو پی اس های DC و ماژول های قابل نصب که به  سیستم منبع تغذیه متصل میشود: بنابراین منابع 24 ولت در برابر تداخل شبکه و سوختگی  محافظت می شوند.

سه دلیل خوب برای خرید پاور ساپلای زیمنس سری SITOP

1- قابل اطیمنان بودن 

منبع تغذیه SITOP قابل اطمینان بودن خود را تقریباً در تمام سیستم های صنعتی در جهان ثابت کرده است. پاور ساپلای های SITOP با ورودی برق در رنج های گوناگون و داشتن گواهی‌های مربوطه، تامین برق لازم را برای شما تضمین میکند .
ماژول های افزودنی  اختلالات ولتاژ DC را بی اثر می کنند. و علاوه بر منبع تغذیه بدون وقفه، منبع تغذیه 24 ولتی پل ها را در محدوده چند ثانیه، دقیقه یا ساعت برطرف می کند. حتی در صورت اضافه بار یا اتصال کوتاه، مدار خروجی خاموش شدن انتخابی فیدر را حفظ می‌کند و بارها همچنان تامین می‌شوند. راه حل های منبع تغذیه اضافی را می توان برای برنامه های کاربردی خاص پیکربندی کرد. در صورت نیاز به جایگزینی، خدمات مشتری جهانی ما تحویل سریع را تضمین می کند: همه محصولات SITOP را می توان از انبار تحویل داد.

2- بهره وری مناسب

مصرف انرژی کمتر  پاور ساپلای زیمنس یک مزیت رفابتی برای این نوع سری از منبابع تغذیه می باشد. SITOP در اینجا نقش اساسی را ایفا می کند: منابع تغذیه حالت سوئیچ اولیه بسیار مؤثر عمل می کنند. به عنوان مثال درجه کارایی SITOP PSU6200 تا 96٪ است. تلفات برق در کل محدوده عملکرد کم است – حتی در حین کار بدون بار. این مهم است زیرا منابع تغذیه به ندرت با بار کامل کار می کنند.
SITOP PSU8600، از سوی دیگر، داده های انرژی تمام خروجی ها را جمع آوری می کند که سپس توسط سیستم های مدیریت انرژی پردازش می شود. خروجی های منبع تغذیه نیز می توانند به طور خاص با پشتیبانی PROFIenergy خاموش شوند، به عنوان مثال در زمان های بیکاری. کارایی کل زنجیره فرآیند را مشخص می‌کند: ابزار انتخاب TIA انتخاب منبع تغذیه مناسب و منبع تغذیه اضطراری DC UPS را آسان می‌کند، و به کاربران داده‌های ساخت و ساز برای همه سیستم‌های CAE رایج به همراه مستندات محصول مربوطه داده می‌شود.

3- ادغام

SITOP معیار یکپارچه سازی است: گنجاندن سیستم منبع تغذیه SITOP PSU8600 و منبع تغذیه بدون وقفه SITOP UPS1600 DC در اتوماسیون کاملاً یکپارچه، پورتال TIA و مدیر جدید SITOP در همه سطوح باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود و مهندسی بی خطر را ساده می کند. بلوک های عملکردی S7 اطلاعات مهم تشخیصی را برای ماژول های انتخابی SITOP و خط تولید SITOP PSU6200 ارزیابی می کنند.

به منظور محافظت از سیستم های اتوماسیون مبتنی بر کامپیوتر در برابر قطع برق، SITOP UPS1600 را می توان به راحتی از طریق USB یا اترنت ادغام کرد. و کتابخانه SITOP برای SIMATIC PCS 7 منبع شفاف 24 ولتی را در سیستم کنترل فرآیند در طول عملیات مداوم فعال می کند. علاوه بر PROFINET، SITOP PSU8600 و SITOP UPS1600 اکنون می توانند از طریق OPC UA نیز ارتباط برقرار کنند. سرور OPC UA امکان ادغام مستقیم کنترل‌کننده‌ها یا رایانه‌های شخصی را به برنامه‌های اتوماسیون به کاربران مختلف می‌دهد.

سه دسته  پاور ساپلای زیمنس SITOP برای نیازهای مختلف

پاور ساپلای زیمنس پیشرفته

منابع تغذیه حالت سوئیچ در کلاس عملکرد پیشرفته، انتخاب ایده آلی برای حداکثر قابلیت اطمینان و عملکرد، کیفیت های مورد نیاز در صنایع پروسس و خودروسازی، در تولید ماشین های با هدف خاص، یا در محیط های با شرایط سخت است. ویژگی های اضافه بار، کارایی و فشرده بودن آن به این معنی است که طیف محصولات SITOP PSU8200 الزامات سختگیرانه در این زمینه ها را برآورده می کند. علاوه بر این، SITOP PSU8600 یک سیستم منبع تغذیه با ارتباطات باز را برای ادغام بهینه در دنیای دیجیتالی شدن ارائه می دهد.

پاور ساپلای زیمنس نوع  استاندارد

نمونه کارها استاندارد ما با در نظر گرفتن الزامات صنعتی معمولی طراحی شده است، مانند مواردی که در تولید ماشین های سری با آن مواجه می شویم. SITOP PSU6200 همه کاره جدید بر اساس تجربه ما با خط تولید هوشمند SITOP که زمان اثبات شده است، توسعه یافته است. این استاندارد جدید SITOP کارایی بیشتر، گزینه های تشخیصی گسترده و استحکام بیشتر را ارائه می دهد.

منابع تغذیه اولیه

از منبع تغذیه تخت برای تابلوهای توزیع، از منابع تغذیه اولیه مقرون به صرفه، تا واحدهای منبع تغذیه باریک برای جعبه‌های کنترل – SITOP همه نیازها، از جمله در محدوده عملکرد پایین‌تر را برآورده می‌کند. به عنوان مثال، LOGO!Power واحدهای منبع تغذیه مینیاتوری را در طراحی ماژول LOGO!8 به شما ارائه می دهد. و SITOP lite الزامات اصلی را برای تنظیم کننده های حالت سوئیچ اولیه قابل اعتماد با قیمتی مقرون به صرفه برآورده می کند.

سه نوع فشرده ، هوشمند و مبدل از  سری SITOP پاور ساپلای زیمنس می باشند که در زیر به توضیح آنها میپردازیم

SITOP فشرده

پاور ساپلای زیمنس کامپکت برای تابلو های کنترلی
SITOP compact برای یک منبع تغذیه بسیار صرفه جویی در فضا برای محدوده توان کمتر ساخته شده است. این به ویژه برای برنامه های کاربردی توزیع شده در جعبه های کنترل و در کابینت های کنترل کوچک مناسب است. راندمان بالای آن در کل محدوده بار و تلفات کم بدون بار آن را فوق العاده کارآمد می کند. برای برنامه هایی که اغلب در حالت آماده به کار هستند ایده آل است.
پاور ساپلای زیمنس کامپکت – برای محدوده عملکرد پایین تر
منبع تغذیه تثبیت شده SITOP PSU100C خط تولید فشرده SITOP دارای طراحی بسیار باریکی است که آنها را برای کاربردهای توزیع شده مشخص می کند.
با عرض تنها 22.5 تا 52.5 میلی متر، SITOP PSU100C تا 1/3 فضای کمتری روی ریل نصب نسبت به دستگاه های مشابه نیاز دارد. یکی دیگر از ویژگی های متقاعد کننده این منابع تغذیه 12 ولت و 24 ولت، راندمان بالای آنها در کل محدوده بار است. تلفات برق حتی در حین کار بدون بار بسیار کم است – برای مثال برای تامین کارآمد ماشین آلات و تجهیزاتی که اغلب در حالت آماده به کار هستند ایده آل است. تا 35 درصد انرژی را می توان ذخیره کرد.
منابع تغذیه حالت سوئیچ دارای یک ورودی با برد وسیع برای شبکه های AC و DC هستند، با پایانه های پلاگین که امکان اتصال الکتریکی ساده را فراهم می کند. طیف گسترده دما همراه با گواهینامه های جامع، گزینه های کاربردی جهانی را همراه با قابلیت اطمینان اثبات شده SITOP ارائه می دهد.
برای افزایش بیشتر در دسترس بودن، واحدهای پاور ساپلای زیمنس کامپکت SITOP را می توان با ماژول های DC UPS، افزونگی و انتخاب ترکیب کرد.
پاور ساپلای زیمنسSITOP  سری هوشمند
پاور ساپلای زیمنس باریک برای تابلو های برق
SITOP compact برای یک منبع تغذیه بسیار صرفه جویی در فضا برای محدوده توان کمتر ساخته شده است. این به ویژه برای برنامه های کاربردی توزیع شده در جعبه های کنترل و در کابینت های کنترل کوچک مناسب است. راندمان بالای آن در کل محدوده بار و تلفات کم بدون بار آن را فوق العاده کارآمد می کند. برای برنامه هایی که اغلب در حالت آماده به کار هستند ایده آل است.
فشرده – جمع و جور. قابلیت اضافه بار. قدرتمند SITOP هوشمند
SITOP هوشمند 1 فاز و 3 فاز منبع تغذیه استاندارد جهانی و قدرتمند برای مهندسی ماشین آلات و کارخانه با الکترونیک 24 ولت یا 12 ولت است.
استاندارد بالا برای بهینه سازی قدرتمند
با SITOP هوشمند، به لطف قابلیت اضافه بار 150 درصدی «قدرت اضافی»، حتی بارهای با نیاز برق بالا را می توان بدون مشکل وصل کرد. منبع تغذیه 24 ولت می تواند به طور مداوم 120 درصد از توان نامی را مدیریت کند.
به لطف طراحی باریک و نصب بدون درز آنها در کنار دستگاه های نصب شده جانبی، منابع تغذیه به سختی فضایی را در ریل DIN اشغال می کنند. درجه راندمان بالا مصرف کم انرژی و همچنین حداقل تولید گرما و تلفات حرارتی را در کابین کنترل تضمین می کند. محدوده ولتاژ ورودی انعطاف پذیر امکان اتصال بدون مشکل به شبکه های 1 و 3 فاز در سراسر جهان را فراهم می کند.
گواهینامه های جامع همچنین استفاده جهانی را تسهیل می کند، به عنوان مثال در مناطق خطرناک. برای افزایش بیشتر در دسترس بودن، واحدهای منبع تغذیه قابل اعتماد SITOP smart را می توان با ماژول های DC UPS، افزونگی و انتخاب ترکیب کرد.
SITOP DC/DC converters

مبدل های DC/DC SITOP – برای پاور ساپلای پایدار علیرغم نوسان ولتاژ DC

یک مبدل DC/DC SITOP را می توان به عنوان یک “بازساز” استفاده کرد – به عبارت دیگر، این ماژول یک منبع تغذیه قابل اعتماد برای یک بار از راه دور را هنگام پل زدن در مسافت های طولانی تضمین می کند. در همان زمان، یک مبدل DC/DC SITOP به عنوان تثبیت کننده عمل می کند: اگر منبع تغذیه ناپایدار باشد، آن را در فیدر پایین دست تثبیت می کند. این نوع ماژول برای استفاده با دستگاه های باتری دار ایده آل است، جایی که ولتاژ خروجی باتری بسته به وضعیت شارژ آن می تواند متفاوت باشد. یک مبدل DC/DC SITOP تغذیه پایدار 24 ولت DC را به بارهای متصل مانند واحد کنترل (CPU) تضمین می کند.

پاور ساپلای زیمنس پایدار علیرغم نوسان ولتاژ DC

نیروگاه ها و سیستم هایی با کاربردهای مرتبط با ایمنی مجهز به باتری پشتیبان هستند. به عنوان مثال، این موارد شامل کاربردها در صنعت، نیروگاه‌ها، تصفیه‌خانه‌های آب و منابع تغذیه داخل خودرو می‌شود. به منظور تامین مطمئن بارهای درگیر در این نوع کاربرد با ولتاژ ورودی نامی آنها، SITOP طیف وسیعی از مبدل های DC/DC مختلف را ارائه می دهد.

کاربردهای معمول مبدل DC/DC:
تازه کردن ولتاژ DC هنگام پل زدن در مسافت های طولانی
تثبیت ولتاژ DC هنگامی که ولتاژ ورودی نوسان می کند
جداسازی گالوانیکی فیدرهای DC
استفاده به عنوان منبع پشتیبان با باتری برای تأسیسات زیرساختی، به عنوان مثال. در ایستگاه های قطار، برای حداکثر در دسترس بودن
منبع تغذیه پایدار برای AMR (ربات متحرک مستقل) با باتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *