پی ال سی و اچ ام آی

پی ال سی زیمنس در لاله زار

پی ال سی زیمنس در لاله زار

زیمنس PLC

PLC های زیمنس که ممکن است آنها را به عنوان کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی بشناسید، کامپیوترهای دیجیتال صنعتی هستند که برای کنترل و اتوماسیون فرآیندهای تولید یا دستگاه های رباتیک طراحی شده اند.

PLC های زیمنس در مواردی استفاده می شود که کنترل قابلیت اطمینان، برنامه نویسی ساده و تشخیص خطا مورد نیاز است. یک CPU (واحد پردازش مرکزی) بخشی از سیستم PLC را تشکیل می دهد. CPU های PLC یک سیستم کنترل مبتنی بر ریزپردازنده هستند که به عنوان مدار الکترونیکی در یک کامپیوتر صنعتی عمل می کنند. آنها معمولاً ساخته شده اند و دستورالعمل ها را از برنامه رایانه ای از طریق زبان های برنامه نویسی انجام می دهند و عملیات اساسی ریاضی، منطقی، کنترلی، ورودی و خروجی را انجام می دهند.

برای کاربردهایی مانند کنترل چراغ راهنمایی، ماشین‌های بسته‌بندی، بالابرها و پله‌های برقی، سیستم‌های کنترل گرمایش و تقریباً هر نوع سیستم خودکاری که در یک محیط صنعتی یا تجاری نصب شده باشد، به یک PLC نیاز دارید.

از میان مجموعه PLC های زیمنس ما را انتخاب کنید، زیمنس یک برند پیشرو جهانی است که یک شرکت فناوری متمرکز است، آنها فناوری ایجاد می کنند که مشتریان را قادر می سازد تا به طور مثبت صنایع را متحول کنند. زیمنس از کارخانه‌های با منابع کارآمدتر، زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیر، ساختمان‌ها و شبکه‌های هوشمندتر گرفته تا حمل‌ونقل تمیزتر و راحت‌تر و همچنین مراقبت‌های بهداشتی پیشرفته، فناوری را با هدف ایجاد می‌کند و ارزش واقعی برای مشتریان اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: کلید حرارتی زیمنس

کنترل کننده پایه SIMATIC S7-1200

کنترلرهای SIMATIC S7-1200 زیمنس انتخابی هوشمند برای راه حل های اتوماسیون فشرده با گزینه های ارتباطی گسترده و عملکردهای فناوری یکپارچه هستند. آنها در نسخه های استاندارد و Failsafe موجود هستند.

بررسی اجمالی سیستم

SIMATIC S7-1200 – به لطف امکانات شبکه انعطاف پذیر باشید

کنترلرهای SIMATIC S7-1200 برای انجام انعطاف پذیر و کارآمد وظایف اتوماسیون در محدوده عملکرد پایین تا متوسط، انتخاب ایده آلی هستند. آنها دارای طیف گسترده ای از عملکردهای تکنولوژیکی و ارتباطات یکپارچه و همچنین طراحی فشرده و صرفه جویی در فضا هستند.

مطالب پیشنهادی: انواع پی ال سی زیمنس در نمایندگی زیمنس

نوآوری ها

کنترلرهای SIMATIC S7-1200 به طور مداوم بیشتر توسعه می یابند

  • سیستم عامل SIMATIC S7-1200 4.5
  • وب سرور جدید
  • بهبود OPC UA با روش ها و تشخیص یکپارچه
  • فشرده خواندن/نوشتن فایل های ASCII
  • GetSMCIinfo
  • قالب مهر زمان
  • عملکرد اصلی MRP برای CPU 1215/1217
  • اتصالات OUC پیکربندی شده
  • حافظه محفوظ تر
  • پانل کنترل محور S7-1200 Motion Control

ماژول های ارتباطی SIMATIC S7-1200

ماژول های ارتباطی قابلیت های ارتباطی SIMATIC S7-1200 PLC را از طریق توابع و رابط های اضافی افزایش می دهند. ماژول های ارتباطی S7-1200 از ارتباطات سریال، PROFIBUS، IO-Link، AS-Interface و چندین استاندارد موبایل پشتیبانی می کنند.

ماژول های ویژه SIMATIC S7-1200

ماژول‌های ویژه منطقه کاربردی کل سیستم را بهبود می‌بخشند، به عنوان مثال برای نظارت بر وضعیت، فناوری توزین یکپارچه، شبیه‌سازی سیگنال ورودی یا برای افزایش ذخیره انرژی برای ساعت بلادرنگ S7-1200 توسط یک برد باتری اضافی.

ماژول های سیگنال SIMATIC S7-1200

واحدهای پردازش مرکزی SIMATIC S7-1200 PLC به عنوان CPU های فشرده با ورودی/خروجی یکپارچه طراحی شده اند. طراحی ماژولار آنها را می توان برای افزایش محدودیت های پیکربندی یا تطبیق کنترلر با وظایف جدید استفاده کرد: از طریق نصب یک تابلو سیگنال بر روی CPU یا افزودن ماژول های سیگنال جداگانه.

پردازنده های SIMATIC S7-1200

کنترلر ماژولار SIMATIC S7-1200 هسته اصلی پیشنهاد ما برای کارهای اتوماسیون ساده اما بسیار دقیق است. کنترلر SIMATIC S7-1200 ماژولار و جمع و جور، همه کاره، سرمایه گذاری ایمن است و برای طیف وسیعی از برنامه ها کاملاً مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *